میلاد کی مرام از ملی و راههای نرفته اش تا سیاوش + بیوگرافی، ازدواج و فیلم شناسی
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۰۲۱۷۱
میلاد کی مرام سابقه بازی در فیلم های سینمایی تا ابد، حریم شخصی، آبنبات چوبی را دارد و در حال حاضر در سریال سیاوش که هر هفته از طریق نمایش خانگی منتشر می شود به ایفای نقش می پردازد.
به گزارش ایمنا، میلاد کی مرام متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۶۴ بندر انزلی در خانوادهای پنج نفره و دارای یک خواهر و یک برادر بزرگتر است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
میلاد کی مرام با سریال بچههای نسبتاً بد به شهرت بزرگی دست یافت و سپس با بازی در سریال ممنوعه جایگاه خود در میان چهرههای معروف را محکمتر کرد.
ازدواج و همسر میلاد کی مراممیلاد کی مرام مجرد است، البته انتشار عکسهای از میلاد کی مرام و ماهور الوند و عکس وی با سحر دولتشاهی منجر به انتشار شایعاتی مبنی بر ازدواج این بازیگر با خانمهای بازیگر شد اما خیلی زود این موضوع رد شد.
وی معتقد است به دلیل علاقهاش به تنهایی تحمل کردنش خیلی سخت است و امیدوار است پس از فراهم کردن شرایط اقتصادی بتواند به جرگه متأهلین بپیوندد.
تیپ و استایل میلاد کی مراممیلاد کی مرام از آن دسته افرادی است که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و همین موضوع سبب میشود تا وی با استایل هایی جذاب و خیره کننده در مقابل دیدگان ظاهر شود؛ عکسهای منتشر شده از میلاد کی مرام این موضع را به وضوح تأیید میکند. قد او ۱۸۱ سانتیمتر است.
میلاد کی مرام پسر فاطمه گودرزیچندی پیش شایعهای مبنی بر اینکه میلاد کی مرام پسر فاطمه گودرزی است در برخی رسانهها منتشر شد ولی این موضوع یک شایعه و اشتباه بیشتر نبود. همسر فاطمه گودرزی عبدالرضا گنجی کارگردان سینما و پسرش پویان گنجی بازیگر است.
فیلمهای معروف میلاد کی مرامسینمایی: ملی و راههای نرفتهاش
ملیحه (ماهور الوند)، دختری جوان و پر شور است که در خانوادهای متعصب و افراطی بزرگ شده، عاشق جوانی به نام سیامک (میلاد کی مرام) میشود و بر خلاف نظر خانواده که معتقدند این جوان متناسب با دخترشان و خانواده شأن نیست با سیامک ازدواج میکند.
ملیحه بعد از ازدواج کم کم متوجه میشود که سیامک (میلاد کی مرام) دچار نوعی حس شک و تردید است و مدام ملیحه را کتک میزند و هیچ حمایتی نیز از جانب خانوادهاش دریافت نمیکند…
سریال تلویزیونی: نابرده رنج
" نابرده رنج" به کارگردانی علیرضا بذرافشان و محصول سال ۱۳۹۰، در دهه ۶۰ و زمان جنگ ایران و عراق روایت میشود؛ نا برده رنج در مورد جوانی به نام اسد است که به علت قاچاق کالا به زندان افتاده و در همین حین پدرش فوت میکند.
پس از مرگ پدر اسد دفتر خاطرات پدرش به وی میرسد. اسد با خواندن این دفترچه متوجه میشود که در روستایی با نام سلمت آباد در نزدیکی شهر پاوه، گنجی خانوادگی پنهان است و به همین سبب از زندان فرار میکند و جابر (میلاد کی مرام) که یک پلیس وظیفه شناس است مسئول دستگیری اسد میشود تا وی را به زندان بازگرداند. جابر (میلاد کی مرام) دلش با دیدن خواهر اسد میلرزد و…
نمایش خانگی: سیاوش
سیاوش (میلاد کیمرام) کشتیگیری است که پس از سالها تلاش و کوشش به اردوی تیم ملی دعوت شده و حالا باید در مسابقات انتخابی المپیک شرکت هم کند.
نامزد سیاوش یعنی مرجان (مرجان اتفاقیان) به شکل مرموز و ناامیدکنندهای تصمیم گرفته تا ارتباطش را با سیاوش قطع کند. سیاوش که نمیداند دلیل کمرنگشدن این رابطه چیست با عصبانیت از اردوی تیم ملی خارج میشود تا دلیل آن را بفهمد و متوجه میشود که نامزدش به بیماری کبد مبتلا شده و باید هر چه زودتر جراحی پیوند کبد انجام دهد.
مرجان که فرصت زیادی ندارد باید هزینه سنگین این جراحی را بپردازد اما توانایی پرداخت رقم هنگفت آن را در سطح شرایط مالی خود و خانوادهاش نمیبیند.
آثار میلاد کی مرامسینما
تا ابد (۱۳۹۸) فصل ماهی سفید (۱۳۹۷) سورنجان روسی (۱۳۹۶) امیر (۱۳۹۶) حریم شخصی (۱۳۹۵) ملی و راههای نرفتهاش (۱۳۹۵) آبنبات چوبی (۱۳۹۴) امکان مینا (۱۳۹۴) غیرمجاز (۱۳۹۴) ۳۶۰ درجه (۱۳۹۳) ترازوی بدون صفر (۱۳۹۳) مستانه (۱۳۹۳) هاری (۱۳۹۳) برف (۱۳۹۲) خط ویژه (۱۳۹۲) روزگاری عشق و خیانت (۱۳۹۲) ملکه (۱۳۹۰) کوچه ملی (۱۳۸۹)تلویزیون
خواستگاران (مجموعه تلویزیونی) شب هزار و یکم (۱۳۸۷، علی بهادر) شاید برای شما هم اتفاق بیفتد نابرده رنج (علیرضا بذرافشان) بچههای نسبتاً بد ژنرال (فیلم تلویزیونی) (۱۳۹۲) سیب ترش (فیلم تلویزیونی) چرخ فلک (اپیزود کامران)نمایش خانگی
ممنوعه (۱۳۹۷) سیاوش (۱۳۹۹)تله فیلم
حول حالناتئاتر
نمایش موزیکال «عروس مردگان» (در نقش: ویکتور) (۱۳۹۸)
کد خبر 489154منبع: ایمنا
کلیدواژه: میلاد کی مرام میلاد کی مرام سیاوش سریال سیاوش هنرمندان فاطمه گودرزی چه کسی فیلم ملی و راه های نرفته اش ازدواج میلاد کی مرام عکس میلاد کی مرام بازیگران بازیگر مرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۰۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
جامعهشناختی تفکرات اجتماعی
به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا،در میدان مطالعات جامعهشناسی کشور ما با مسأله و چالشی به نام مفاهیم و نظریههایی که برساختۀ پژوهشگران و جامعهشناسان بومی نیست مواجه هستیم.
سیدحسین نبوی (استادیار جامعهشناسی دانشگاه خوارزمی) در مقالهای به عنوان «بومی نبودن نظریههای غربی و مدرننبودن تفکرات اجتماعی ایرانی و اسلامی» به این موضوع میپردازد که پژوهشگران مفاهیم و نظریهها را فقط برای هدفی کارفرماپسند یا داورپسند، به کار میگیرند، و به ژرفاندیشی و بازاندیشی در مفاهیم و نظریههای رایج نمیپردازند. تعداد بیشتری از پژوهشگران نیز به علت آشنایی ضعیف با نظریهها، اساساً در موقعیتی نیستند که بتوانند به نقد و بازاندیشی در نظریهها بپردازند.
* تاثیر شناخت جامعه برارائه پژوهشهای تجربی کاربردی
این استاد جامعهشناسی در این مقاله مینویسد: اگر بتوانیم پژوهشگران را متقاعد سازیم که همانند یک انسانشناس (نه بهعنوان یک انسانشناس) به شناخت دقیق جامعۀ خود اقدام کنند و مطابق با اصول صحیح نظریهسازی، به برساخت نظریه -در سطح خُرد یا متوسط، یا کلان بپردازند کمکی ارزشمند به پژوهشهای تجربی کاربردی و کارآمد کردهایم.
نبوی ادامه میدهد که بهرسمیت شناختهشدن نظریه و بهکارگرفتن آن، خود به فرایند جداگانهای در اجتماع علمی نیاز دارد که به تغییر باورها و هنجارها در این گروه اجتماعی مربوط میشود.
* آموزش تفکرات اجتماعی ایرانی و اسلامی
باید آموزش نظریهها، نقد و تلفیق نظریهها و بهویژه برساخت نظریه نه از شیوه میانبُر، بلکه از راه مطالعۀ عمیق مفاهیم و استدلالهای منطقی نظریههای اصلی در جریان اصلی در اولویت قرار گیردنبوی در این مقاله به این مهم اشاره میکند که آموزش کاملا مؤثر و کارآمدِ نظریهها و تفکرات اجتماعی به دانشجویان، بهویژه به دانشجویان مقاطع تکمیلی بسیار راهگشا و کارآمد در ارائه هرچه بهتر نظریات کاربردی است.
این پژوهش توضیح میدهد که برای این هدف چند کار باید صورت گیرد: تحقیق و تدریس نهتنها نظریهها، بلکه تفکر اجتماعی ایرانی-اسلامی، منظور از تفکر اجتماعی ایرانی و اسلامی شامل اندیشههای معاصر روشنفکران ایرانی و عرب و مسلمانان جنوب شرق آسیا و دیگر صاحبنظران اسلامی (برعهده متخصصین نظریهها و نظریهشناسان و نظریهدانان گذاشته شود.
به زعم این پژوهشگر به نظر میرسد کسانی که بهطور تخصصی بر روی نظریهها متمرکز هستند و پژوهشهایی را متمرکز بر نظریه یا نظریهها به انجام رساندهاند، آثار کیفی متمایزی را در این حوزه منتشر ساختهاند.
* جامعهشناختی ساختن تفکرات اجتماعی
مقاطع تکمیلی، علاوه بر آموزش نظریهها، آموزش نقد نظریهها، تلفیق نظریهها، و بهویژه برساخت نظریه نه از شیوه میانبُر و کمزحمت، بلکه از راه مطالعۀ عمیق مفاهیم و استدلالهای منطقی نظریههای اصلی و مطرح در جریان اصلی در اولویت قرار گیرد و بهطور جدیتر، -جدیتراز قبل- و معطوف به بومیسازی نظریههای جامعهشناختی غربی و جامعهشناختی ساختن تفکرات اجتماعی متفکران ایرانی و مسلمان آموزش داده شود.
این پژوهشگر در نهایت اینگونه جمعبندی میکند که با توسعۀ رشتههای خاص در دوره دکتری بهتر بتوان به این هدف دست یافت. از سوی دیگر با به اصطلاح گفتمانسازی، فضای فرهنگی و فکری خاصی برای صاحبنظران حوزه جامعهشناسی شکل بگیرد؛ طوریکه انگیزه جدی برای برساخت نظریهها برای آنها به وجود آید.
نبوی در پایان به این نکته اشاره میکند که در شکلدادن به این فضای فرهنگی و گفتمانی، نهادهای مهم علمی مانند انجمن جامعهشناسی و گروههای آموزشی و پژوهشی جامعهشناختی و علوم اجتماعی در سراسر کشورو روشنفکران خارج از نهادهای علمی نقش مؤثری خواهند داشت.
انتهای پیام/